Saturday, October 15, 2011

perubahan skema ..?

salam sume ..!
haa ..perubahan skema ..??
skema jawapan ke ape ..??aii ,bukanlah ..
korang2 perasan x yang aku sekarang xgune lagi short form ..
cube korang bandingkan yang dulu dengan ayat aku yang sekarang ..


ni aku ambek time bulan februari xsilap aku laa ..
tengok la ayat2 yang maybe korang2 xpaham sangat kan ..
well ,aku bukan skema dari segi gaye or rupe ke hape ..xade lah jadik cam ni ..


aku bukan ape ..once ,ade la jugak orang pernah tegur aku ..
dia x paham ape yang aku tulis ..
even bebudak sekarang esp yang baye2 aku gune ayat2 macam ni ..
tapi bile diorang bace aku punye blog ..
memang terseksa giler la aku nengok nyer ..
so ,aku xbuat la short form ..tapi xadelah sampai sume bahase baku kott ..
okey2 la ..aku harap korang sume suke changes baru yang aku buat niyh ..
happy day to all ..!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

da bezz in da world ..

lagu paling semadd minggu ni ..!^_^